Wednesday, October 8, 2014

VITAMIN KEHAMILAN BERTENAGA SEPANJANG KEHAMILAN

NUTRISI LENGKAP UNTUK IBU HAMIL

Salam bekenalan..anda masih mencari-cari set hamil yang terbaik untuk anda.Ceria, aktif, sihat & gembira sepanjang hamil, pastikan anda mencari set lengkap dgn nutrisi utk tubuh badan bagi menampung keperluan anda sepanjang  kehamilan..

Seperti yg kita tahu wanita hamil perlulah menjaga diet seharian agar lengkap dengan nutrisi yang diperlukan. Malah seorang wanita yang merancang untuk hamil juga seeloknya untuk terus menjaga pemakanan sebelum disahkan hamil lagi agar anak yg bakal dikandung n dilahirkan menjadi sihat dan tubuh badan ibu pun sentiasa bertenaga n cergas sepanjang tempoh kehamilan.

Walaubagaimanapun jika ibu mengalami alahan, kurang selera makan yang agak teruk, muntah-muntah akan menganggu pengambilan makanan harian mereka. Jadi adalah sukar untuk mendapat khasiat daripada makanan sahaja, jadi mengambil vitamin/supplemen tambahan adalah sangat disarankan. shaklee pilihan terbaikk

Antaraya set terismeter petama :=

1. Vita-Lea

Multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia membantu dalam pembentukkan sel sel darah merah.Jika ibu ibu mengambil vita-lea ini, tak perlu la mengambil OBIMIN lagi.

2. B-Complex

Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuk lah asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukkan sel sel darah merah di dalam badan . Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400mcg.

3. Vitamin C

Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C untuk meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.

4. Ostematrix / Kalsium

Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah bertujuan untuk menguatkan dan pembentukkan tulang dan gigi bayi yang sihat.Pengambilan kalsium jugak boleh membantu mengurangkan sakit pinggang, sakit belakang, kebas kebas.

Antaraya set terismeter KEDUA :=

5.OMEGA GUARD (Start Trimester 2 & 3)

♥♥Makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan omega guard mengandungi 1000mg asid lemak omega 3 yang termasuk didalamnya adalah DHA dan EPA yang mana ia boleh menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata.

Manakala untuk mana-mana trimester anda boleh mengambil ESP (Energizing Soy Protein) sebagnai tambahan, bekalan protein lengkap untuk kehamilan.pemulaan kehamilan anda boleh mengamalnya dari trimester 1 ,  2  & 3.

ESP(Energy Soy Protein) ~

Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel2 tisu ,hormon dan enzim di dalam tubuh.Sangat diperlukan oleh wanita yang hamil dan menyusukan anak.penting untuk pembentukan kuku,rambut dan kulit.

Esp juga memberikan ibu tenaga dimana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.Selain itu,protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi.Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta,uterus,penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah .Keperluan protein ini amat penting mulanya kehamilan anda diketahui..

JOM KITA LIHAT TESTIMONI  YANG MENGAMALKAN SEPANJANG KEHAMILAN

TESTIMONI PERTAMA

TESTIMONI KEDUA

TESTIMONI KETIGA

TESTIMONI KEEMPAT

JOM JANGAN TUNGGU LAGI..VITAMIN SHAKLEE ADALAH PILIHAN BIJAK UNTUK ANDA

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke 012-5786384

Facebook=melly melly lyly

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================

✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 012 5786384 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,

♡♡HASLINDA RADZI
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 108435]
♡♡ Contact No : 012 5786384
♡♡ Email : shafiahALeysa@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on line kami


Posted via Blogaway

2 comments:

  1. Info yang sangat berguna. Tahnih anda ada blog yg menrik. Teruskan berkongsi kebaikan vitmin shaklee. Hidup untuk memberi.

    ReplyDelete